Podstawowe:
Nazwa techniki: Prukogi Działanie: Użytkownik tańczy dziwny taniec by zdezorientować przeciwnika, oprócz tego żadnych innych zastosowań Hajike Points: 100
Nazwa techniki: Przebranie Działanie: Pozwala natychmiast zmienić ubranie i ogólny wygląd Hajike Points: 250
Nazwa techniki: Zmiana płci Działanie: Użytkownik zmienia swoją płeć Hajike Points: 500
Nazwa techniki: Twórca Działanie: Użytkownik może stworzyć jakikolwiek obiekt lub pojazd. Hajike Points: 600
Nazwa techniki: Scena Działanie: Użytkownik na chwilę zmienia okolicę w inne miejsce gdzie wszyscy odgrywają jakąś rolę Hajike Points: 1000
Zaawansowane:
Nazwa techniki: Wymiar Hajike Działanie: Użytkownik zmienia się w swoją silniejszą wersję z wymiaru Hajike. Hajike Points: 1700
Nazwa techniki: Pancerz Hajike Działanie: Tworzy dziwnie wyglądający pancerz, który wytrzymuje większość ataków. Hajike Points: 1700
Nazwa techniki: Miecz Hajike Działanie: Tworzy dziwnie wyglądający miecz ( np. por ) Hajike Points: 2000
Specjalne:
Nazwa techniki: Lot Ptaszka Działanie: Użytkownik przebiera się za ptaka co, o dziwo pozwala mu latać Hajike Points: 2500
Nazwa techniki: Odbicie Działanie: Tworzy jakąs bezsensowną scenę/akcję która broni użytkownika przed atakiem wroga. Hajike Points: 2500
Nazwa techniki: Hajike Cannon Działanie: Do wykonania techniki potrzebne są 3 osoby. 2 mistrzowie Hajike trzymają 3 z którego głowy strzelają potężnym promieniem energii. Hajike Points: 3000 ( 1000 od osoby )
Mistrzowskie:
Nazwa techniki: Machine Gun Działanie: Zanim oponent zdoła wykonać ruch, jest atakowany ciągle zmieniającymi się, bezsensownymi sytuacjami. Technika trwa przez 5 tur. Hajike Points: 4000
Nazwa techniki: Atak Klapkiem Działanie: Użytkownik lekko uderza wroga klapkiem, wbrew pozorom jest to bardzo potężny atak. Hajike Points: 4500
Nazwa Techniki: Hajike Klep Działanie: Przywołuje gigantycznego kreta, który uderza wroga ( i użytkownika ). Hajike Points: 7000
|